hannu.blogg.se

Play with the Camera

Första träningen om trea på skolan

Publicerad 2012-09-05 13:30:10 i Allmänt

Gym [check]
Skönt som tusan nu! Känner mig därimot svag som en jag vet inte vad, inte stark som en oxe iallafall
Vissa moment fick jag därimot kämpa igenom psykiskt.
Joggade som uppvärmning, där på så styrcketrämning för hela kroppen, kan inte säga alla muskler men de vanligaste. Cykling och jogging som nedvämrning och sist streching. Kommer köra samma program i ca 2 veckor nu, Kommer lägga upp programet här senare,efter de kan jag väl säga att kroppen har börjat komma igång och då bilr de mer fokuserande på vissa muskelgrupper. Nu efter så kan jag knappt gå normalt för är så slut i vissa muskler :o
Gick och åt lunch i matsalen efter träningen, var någon skånsk kalopps med potatisar. Sa nej till de o åt de vegetariska, jätte gott faktist Afrikansk linsröra nånting. MEN för lite proteiner och för mycket kolhydrater för min del. Så blev en liten protein drink hemma. Whey-80 jordgubb från Gymgrossisten . Gott!
 

Här är vårt lilla gym på skolan                                    Här är vårat nya helt underbara golv + ny målat
Nu väntar jag bara på speglarna och bollnätet som sas att de skulle upp på gymmet.
Har därimot inte hunnit vara inne i förrådet, hörde något om nya inndebandy klubbor
 
Nu ska jag kila till stallet och fixa klart där, för att sedan gå på min sista lektion för idag.
Rummet måste städas och sist och inte minst så ska hästen motioneras
Plus alla läxor som vi redan har fått....
 
PEACE ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela