hannu.blogg.se

Play with the Camera

En helt vanlig dag

Publicerad 2012-09-07 14:52:12 i Allmänt

Hann inte skriva något igår, innan jag slumrade i sängen.
Var på gymmet igår iaf. Trottsade träningsvärken! Gick hyfsat bra. Fick därimot lite hjälp med de sista situpsen heheh.
Hästen fick vila. Men idag red vi ut en sväng. Hade tänkt att rida femman, men de blåste så mycket så blev en kortare sväng. Har nämnligen dragit på mig en förskylning under natten så vaknade flera gånger inatt av hostattacker:(
Så blir nog inget gym idag..
Annars så är första veckan avklarad i skolan! Dagarna har släpat sig förbi. MEN nu är de helg. Fast har kommit på att jag inte har så mycket att sysselsätta mig med i helg.. Dum planering utav mig. Kunde ju skrivit upp mig på praktik i stallet på skolan. Men jag tänkte att jag behövde denna helg ledig. Fast iförsig så kanske jag ska vila ut min förskylning. Kan också meddela att jag inte har något internet på rummet så anar att de kommer bli mycket Cod lirande.
 
Idag har vi pratat om projekt arbete i skolan. Jag har så många små ideer av vad jag ska göra men ingen riktig hitt än så länge. Har därimot varit sugen på att dra till Afrika jätte länge och jobba på nått naturreservat och nu har jag fått höra att skolan har ett litet projekt med just det. Fast de är ju de att de kostar pengar... Skolan kunde kanske bidra med några tusen lappar. Men de räcker inte långt. Så nu ska jag försöka få tag på sponsorer!
På vår mentorsträff idag så planerade vi endast vad och när vi skulle ut och äta! Älskar att vi har schemalagda tider för att planera mat liksom ;)
 
Jag går och tännker så mycket just nu, på vissa människor jag träffat. Jätte jobbigt tycker jag. Då jag inte kan träffa dem och jag vet inte vart vår vänskap kommer att leda oss. Om jag verkligen bara ska skita i de som vanligt. Fast jag vill ju verkligen de här men vet inte om jag är beredd på de
 
PEACE ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela