hannu.blogg.se

Play with the Camera

brinner

Publicerad 2012-09-18 17:05:36 i Allmänt

Är så sjukt trött o allting just nu. Ids inte riktigt göra någonting, vilket suger.
Eftersom jag har så mycket som måste göras och saker jag vill göra..
Jaja, idag har de varit profildag. Lite gott o blandat. Har tex ridit lite på en 3 åring, gick galant.
Och nyss så hade vi körning, inget märktvärdigt har hänt idag just.
Snart ska jag med klassen till Ystad och, förhoppningsvis, äta massa god mat!
Fast egentligen hade jag vela göra mina läxor och sedan sova i en oändlighet.
 
Här är et klipp från UR som jag såg för någon dag sedan. Grymt bra!:
http://urplay.se/170175
För mig är det mycket känslor som bubblar upp.
Har sett de flera gånger om och ska se de fler gånger om igen, 
 

PEACE ALL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela