hannu.blogg.se

Play with the Camera

Shopping in thaa city

Publicerad 2012-08-31 18:17:38 i Allmänt

Kan meddela att de har regnat hela dagen idag.
Hindrade inte mig för ett sista ryck in till stan, och tro de eller ej, Jag hittade allting jag var vid behov av!
Amazing!
Jag är nöjd, fast de är ju inte kul att spendera pengar.. Nu behöver jag inte göra de på ett tag, iaf inte med saker till mig själv. Nu står hästsaker högst upp på listan tätt följt av mc grejer.
Från vänster:
Två tyg märken- G'nR + Rider lady, Blå skjorta, svart linne, m.blå stickad tröja, 2 st bh, blå tunn skjorta, Skor som jag har letat efter typ hur länge som helst!, Sist och minst ett stycke nagellack och en glitter eyeliner.
 
Fast nu ligger alla mina kläder ner packade. Bara datorn och hästen kvar att packa. Imorgon åker vi söderut och så börjar plugget på måndag.
Ikväll ska vi fira min syster lite smått, då hon fyller år strax innan jag har åkt. Så blir mys kväll med lite extra hos henne
 
PEACE ALL!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-05 11:27:08

Vad är det för ett läckert överkast eller påslakan under alla nya kläder ? Vill ha ! Födelsedag 3 oktober...!

Svar: Nån leopard filt ;)Kan ju vara bra å veta vem som skrivit Anonym
hannu.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela