hannu.blogg.se

Play with the Camera

Packat & klart?

Publicerad 2012-08-29 19:07:43 i Allmänt

Enjoy while reading:
 
Försöker njuta av de sista sommarlovsdagarna.
Men de är svårt när jag vet vad som närmar sig med stora kliv.
IDAG har jag faktist fixat så att jag, hästen, hojjen och all packning ska komma ner till skolan IGEN. Lite tråkigt att jag inte får packa med stora hojjen. Eller väldigt tråkigt! Tänkte ju ta kortet till mellan hojj denna sommar. MEN så när vi trodde att allt var klart så börja hojjen strula :( Me sad!
Men de ger ju mig iaf ett par extra månader med min lilla älskade honda :) Något positivt i de hela
Idag är jag lite besviken på att jag inte valde mc-gymnasium istället för den skiten jag går på nu. FAST jag tycker ju om naturvetenskap. Tro de eller ej så har jag kollat på komvux och där finns mc-mekaniker utbildning :D
Kanske att satsa på de ett tag efter att jag har blivit klar me de jag gör nu
 
Idag har de varit toppen dag att vara och rida på MEN så har skönheten tappat en baksko igen.....
Mycket men idag känner jag.
Känner att man blir deppigare varje dag som går
 

Allt har förändrats med du finns kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela