hannu.blogg.se

Play with the Camera

Inget märkvärdigt

Publicerad 2012-08-25 16:57:58 i Allmänt

Gårdagen resulterade med en sväng på stan med systrami och lite kvalitetstid hemma hos henne. Bjöds på linssoppa och hemlagat bröd.
Tycker verkligen om att bo nära min syster. Alla borde få ha det så hela tiden!
 
Idag när jag väl hade kommit upp och igång tog jag hondan ut till stallet. Körde förbi Stäket för jag hade hört talas om en hästloppis. Men hittade ingen... Så de sög lite
Iallafall så är de helt underbart att hästen har fått skor på sig och är rund go o gla! Börjat rida igång henne nu igen. Red igenom henne på utebanan idag. Hur kul som helst! Älskar denna häst!
Stora funderingar på hur jag ska få ner henne till Skåne när skolan börjar.. Jag antar att jag inte har löst de pga av att jag innerst inne inte vill dit ner igen. Försöker muntra upp mig själv med att tänka att de bara är sista året kvar, sedan kan jag ta vägen vart fan jag vill!
 
Allmänt så är jag väldigt rastlös just nu, eller något sånt. Vill som inte göra saker men ändå göra något. Stort dilema! Har redan spelat ut Cod 1, för typ hundrade gången. JA jag tycker om de spelet, och mitt wow-acc funkar inte... Lifes hard hehehe.
 
Dagens låt är absoult: 15 år- Simon Emanuel
Dagens middag: Grillfiesta
 
Jag hisar :
 
 
Peace All!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela