hannu.blogg.se

Play with the Camera

Helg avslutad

Publicerad 2012-08-26 21:38:16 i Allmänt


Igår var de lördag, lönehelg och semestertider = Mycket folk på stan
Som vanligt så böt jag kläder 10 tusen gånger innan jag kunde åka.. That sucks.
Gjorde ett lamt försök att komma in på Kellys men lyckades dess värre inte, kanske lika bra hehehe.
Hur som helst så ringde jag min privata taxichafför och wohla kvällen räddad! Åkte runt och körde fyllos lite hit och dit. Intressant jobb kan jag säga. Hade chansen att hänga med några okända men trevliga människor på stureplan, MEN kände inte för de. Fick därimot visitkort från en random snubbe, kanske borde kolla upp de mer ?
 Kan ju bli kul
Me yesterday sayin: Dunka Dunka hela natten
IDAG
 har varit en just chillin dag, helt underbart ! Därimot har katterna varit väldigt rastlösa pga regnet utanför, fått leka o leka o gosa osv hela dagen nästan. Men jag klagar inte ;) Några timmar av dagen har gått åt till Half Life som INTE var lika läskigt som jag minns att de var när jag var liten. tur de!
Är sugen på skaffa ett gammalt nintendo så jag kan spela Mario, men de kostar ju fortafarnde! Tycker att folk borde ge bort sånna gammla grejer heheh. Men klassisk blir ju aldrig dåligt har jag hört.
Kolla in: http://www.gamegirl.se/produkter/nintendo-64/spelpaket.php
 
Har därimot Inte varit i stallet idag, lite tråkigt. Men de tar jag igen. Är så grymt sugen på att börja träna igen. När jag kommer ner till skolan ska de bli hård träning för både ryttare och häst kan jag säga! Då kommer den här bloggen bli lite av en träningsblogg kan jag lova, både kost, gym och ridövningar.
Annat sätt än träning för att bli fin, plastikkirurgi. Omtalat ämne! Såg ett program idag om extrema fall.
Vissa förstorar läpparna, andra förvandlar sig till en tiger för att bli nöjd med sig själv, eller är de för konstens skull

 

Hannu funderar: När slutar en lägenhet/hus vara nyrenoverat
 
För några dagar sen var jag och farsgubben på bio, Total recall, BRA film !
Fastnade lite för piano scenen i filmen,

Här är en cover:  
 
 Orginalet är en av Beethovens snuttar. Faktist lite hett med killar som kan spela piano
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela